Sunday, October 10, 2010

10.10.2010

tarikh keramat, tarikh lawa, tahun genap, ramai betul yang menanti tarikh nih....ramai jugak la yang pilih tarikh ni untuk majlis tunang, majlis kawin, yang x boleh tahan tuh, arini kat surat khabar METRO AHAD, ada yang sanggup bersalin tarikh nih..gara2 due terlebih hari pun, ade jugak yang sanggup nak bersalin tarikh ni....aduhaiiii......macam2 peristiwa...tapi, ape pun peristiwa pada tarikh ni, semoga kita sebagai manusia beringatlah dan sentiasa berwaspada dengan apa yang kita nak lakukan.....semoga tarikh ni juga membawa sejuta peringatan bahawa tarikh ni kita dah x kan jumpa lagi seumur hidup kita nih.....


1 comment:

  1. btol tu...ape2 pn yg kite lakukan berdoalah semoga dpt keberkatan dan kebahagian =)

    ReplyDelete

LAGU TEMA

Related Posts with Thumbnails