Sunday, May 8, 2011

Hari yang paling bermakna..;)


selamat hari ibu buat ibuku yang tersayang...HJH. JEMINAH BT HJ. NANDIR....terima kasih mak sebab membesarkan anakmu dengan penuh sabar dan dedikasi....semoga Allah memberikan kesihatan, dipanjangkan umurnya dan dimurahkan rezeki.....





tarikh keramat ini juga adalah hari ulangtahun buat tunang tersayang MOHD FADZIL BIN HAMSI...semoga perhubungan kita ini kekal ke jinjang pelamin dan bahagia hingga ke akhir hayat..INSYAALLAH.....semaoga ALLAH memberkati segala apa yang abg lakukan....syg abg.......muaahhh..!!!

Tuesday, April 12, 2011

apabila impian sudah tercapai..




setelah sekian lama aku impikannya...akhirnya tercapai juga...hehe....tanggal 11-04-2011, Nokia E72 berjaya aku miliki....walaupun tak secanggih ADROID tu, at least aku dapat gak free GPS, wifi, arabic font..haha..lucu gak...semua ni berjalan seperti yang dirancang....baik punya plan..kisah lucu yang aku maksudkan tadi, bila dapat je hp tuh....terkedek-kedek aku menekan segala nombor yang ada kat keypad tu.....memula memang frust sangat sebab bila mesej masuk je, habis la....dah tak tau nak tekan apa...paling tak tahan, keypad lock pun failed......hadoiiiiii...nasib baik la kat bilik ni takda sape nampak....kejap2 mak pun ada skodeng gak aku dalam bilik..sebab dia pelik nape la anaknya dari balik sampai  masuk bilik terus berkurung..hahaha......

yang tak boleh blah time nak tido, mata ni dah pejam dah...tapi fikiran ni masih lagi terngiang-ngiang nak godek hp tuh...sebab tak puas hati, tak jumpa simbol underscore...haish....parah2...lau nak on9 nanti mesti susah...tau tak...akhirnya setelah usaha berlipat ganda, segala simbol pelik2 pun aku jumpa...hehehe...berjaya...!!!!




Monday, April 11, 2011

Tip Mengenal Diri Sendiri Melalui Tarikh Lahir

Rahsia Tarikh Lahir Kaedah Sains Metafizik.

Mengungkap Rahsia Tarikh Lahir Anda Dengan Menggunakan Kaedah Sains Metafizik Dengan Ketepatan Sehingga 90%. Percayakah Anda, Tarikh Lahir Anda Menceritakan Segalanya.

Tip Mengenal Diri Sendiri Melalui Tarikh Lahir- Dr Fadhilah Kamsah.

1. Pemimpin
2. Lembut
3. Kemas (Cerewet)
4. Rajin
5. Boleh berbincang
6. Angin
7. Patuh
8. Bisnes
9. Glamour

Contoh: 20 05 1981

2 + 0 = 2

Maka kotak pertama adalah 2..
Kemudian campurkan kesemua nombor..

2 + 0 + 0 + 5 + 1 + 9 + 8 + 1 = 26

Kemudian hasil campur yang lebih dari 9 akan dicampur lagi seperti:

2 + 6 = 8

Maka kotak kedua adalah 8..
Selepas itu kotak pertama akan dicampur ngan kotak kedua

2 + 8 = 10

Oleh kerana hasil campur lebih dari 9 maka dicampur lagi

1 + 0 = 1

Maka kotak ketiga ialah 1..
hasilnya..

2: Lembut
8: Bisnes
1: Pemimpin

Maka anda sudah cerminkan diri anda mungkin sifat-sifat ini ada dalam
diri anda dan mana tahu mungkin suatu hari nanti dengan sifat ini anda
akan menjadi seorang yang berguna.

RAHSIA TARIKH LAHIR.

Percayakah anda bahawa dengan TARIKH LAHIR kita boleh mengetahui pelbagai rahsia diri sendiri seperti Kerjaya, Perniagaan, Kesihatan, Perhubungan, Kekayaan, Keserasian, Arah Kejayaan dan banyak lagi?

Berdasarkan TARIKH LAHIR seseorang dan dengan menggunakan penemuan sendiri Metodologi Penyahkod, anda boleh mengetahui tentang diri anda ataupun orang lain secara hampir menyeluruh. Anda boleh mengetahui perwatakan individu seperti sikap dan personaliti seseorang. Dengan membongkar secara lebih mendalam, anda juga dapat mengetahui tentang Kesihatan, Kerjaya, Perniagaan, Hala Tuju Terbaik seseorang serta Kesesuaian dan Perhubungan dengan individu lain.

RAHSIA TARIKH LAHIR akan memainkan peranan sebagai ‘Paksi’ untuk mengimbangkan kehidupan seseorang dalam mencapai kebenaran diri (self-actualization). Dengan menggunakan Metodologi ini anda boleh membantu diri anda untuk membongkar potensi yang tersembunyi serta memahami diri anda serta orang tersayang dengan lebih baik. Kami percaya TAKDIR seseorang tidak ditentukan. Berdasarkan Firman Allah swt yang menyeru supaya manusia mengubah nasib mereka sendiri, menguatkan lagi bahawa TAKDIR kita bukan telah ditentukan.

Firman ALLAH SWT, Surah Ar-Rad, Ayat 11 yang bermaksud,

“Sesungguhnya Tuhan (Allah) tidak mengubah keadaan sesuatu kaum (hambanya) sehingga mereka mengubah keadaan (sebab-sebab kemunduran) yang ada pada diri mereka sendiri.”

KERJAYA - Adakah anda di dalam industri dan memegang jawatan yang sesuai? Ketahuilah kerjaya yang paling sesuai untuk anda.

PERNIAGAAN - Adakah anda seorang yang berorientasikan perniagaan? Adakah anda dilahirkan untuk berkecimpung di dalam dunia perniagaan? Mengapakah perniagaan anda gagal? Seterusnya, daripada TARIKH PENDAFTARAN SYARIKAT anda, kami boleh melihat apakah yang bakal berlaku di dalam syarikat (masalah, halangan dan keupayaan untuk menempa kejayaan).

KESIHATAN - Dengan menggunakan kaedah metodologi ini boleh memberi amaran awal kepada anda tentang penyakit-penyakit yang bakal dihadapi.

PERHUBUNGAN - Kesesuaian seseorang adalah KUNCI kebahagiaan. Analisis TARIKH LAHIR boleh membantu untuk mengenalpasti pasangan ideal anda samada di dalam perniagaan atau di dalam kehidupan. Perhubungan dengan pasangan atau anak, baik atau buruk akan didedahkan. Mengetahui sekiranya wujud 2 perkahwinan di dalam kehidupan dan mengambil langkah kawalan. Mengetahui kebarangkalian berlakunya penceraian di dalam sesebuah rumahtangga.

KEKAYAAN - Dengan mengetahui TARIKH LAHIR anda boleh memperolehi CARTA yang menunjukkan turun naik kehidupan anda sejak kecil sehingga mencapai umur 120 tahun. Ianya secara jelas dapat menunjukkan bilakah peluang akan muncul. Anda seterusnya hendaklah menggunakan peluang tersebut apabila tiba masanya.

Monday, January 10, 2011

09012011

bismillahirrahmanirrahim.....

pertama sekali aku betul2 masih di awang-awangan sebab rasa macam percaya atau tidak dengan berita yang aku dengar malam tadi....terngiang-ngiang saat2 semua itu di ungkapkan dari mulutnya sendiri....rasa nak menjerit, menangis, nak peluk balik mr.f, nak sujud syukur sebab Allah dah berikan petunjuk kepada aku dan mr.f........

segalanya memang tidak aku duga dan tidak ku sangkakan...semuanya berjalan secara sembunyi tapi akhirnya aku mendapat berita yang paling gembira untuk aku meneruskan kehidupan selepas ini.....mesti korang semua tertanya-tanya kan.....???

tunggu tau apa episod lepas nih.....jangan panik key...tapi hakikatnya aku sekarang ni yang panik...!!!!!

tunggu........................!!!!


.......................bersambung.............................




Saturday, January 1, 2011

1.1.2011


SELAMAT TAHUN BARU 2011...!!!


semoga di tahun baru ini, azam dan semangat pun bertambah...
AMIN.....



LAGU TEMA

Related Posts with Thumbnails