Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 10, 2011

09012011

bismillahirrahmanirrahim.....

pertama sekali aku betul2 masih di awang-awangan sebab rasa macam percaya atau tidak dengan berita yang aku dengar malam tadi....terngiang-ngiang saat2 semua itu di ungkapkan dari mulutnya sendiri....rasa nak menjerit, menangis, nak peluk balik mr.f, nak sujud syukur sebab Allah dah berikan petunjuk kepada aku dan mr.f........

segalanya memang tidak aku duga dan tidak ku sangkakan...semuanya berjalan secara sembunyi tapi akhirnya aku mendapat berita yang paling gembira untuk aku meneruskan kehidupan selepas ini.....mesti korang semua tertanya-tanya kan.....???

tunggu tau apa episod lepas nih.....jangan panik key...tapi hakikatnya aku sekarang ni yang panik...!!!!!

tunggu........................!!!!


.......................bersambung.............................




No comments:

Post a Comment

LAGU TEMA

Related Posts with Thumbnails