Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 12, 2011

apabila impian sudah tercapai..




setelah sekian lama aku impikannya...akhirnya tercapai juga...hehe....tanggal 11-04-2011, Nokia E72 berjaya aku miliki....walaupun tak secanggih ADROID tu, at least aku dapat gak free GPS, wifi, arabic font..haha..lucu gak...semua ni berjalan seperti yang dirancang....baik punya plan..kisah lucu yang aku maksudkan tadi, bila dapat je hp tuh....terkedek-kedek aku menekan segala nombor yang ada kat keypad tu.....memula memang frust sangat sebab bila mesej masuk je, habis la....dah tak tau nak tekan apa...paling tak tahan, keypad lock pun failed......hadoiiiiii...nasib baik la kat bilik ni takda sape nampak....kejap2 mak pun ada skodeng gak aku dalam bilik..sebab dia pelik nape la anaknya dari balik sampai  masuk bilik terus berkurung..hahaha......

yang tak boleh blah time nak tido, mata ni dah pejam dah...tapi fikiran ni masih lagi terngiang-ngiang nak godek hp tuh...sebab tak puas hati, tak jumpa simbol underscore...haish....parah2...lau nak on9 nanti mesti susah...tau tak...akhirnya setelah usaha berlipat ganda, segala simbol pelik2 pun aku jumpa...hehehe...berjaya...!!!!




No comments:

Post a Comment

LAGU TEMA

Related Posts with Thumbnails